Veelgestelde vragen (FAQ)

Algemene vragen

Is het verplicht om activiteiten vooraf te boeken?

 

  • Nous CONSEILLONS FORTEMENT aux visiteurs d’acheter leur ticket en ligne. Acheter en ligne, c’est en effet la GARANTIE d’avoir accès aux activités désirées au sein du Parc du Crocodile Rouge au créneau horaire souhaité.

 

Is het dragen van een masker verplicht?

 

  • Le port du masque n’est plus obligatoire.

 

Kunnen Crocodeals (pakketten) online worden geboekt?

 

  • Op dit moment zijn deze alleen te boeken via e-mail op het volgende adres: lecrocodilerouge@gmail.com.

 

Kunnen we een crocodeal (pakje) over meerdere dagen gebruiken?

 

  • Nee, deze zijn maar voor één dag beschikbaar.

 

Ik heb een kortingsbon, hoe kom ik aan de korting?

 

  • Pour bénéficier de la réduction, vous devez contacter notre service réservation à l’adresse suivante : lecrocodilerouge@gmail.com. N’oubliez pas de leur indiquer : le jour de votre venue, le type de bon de réduction, le nombre de personnes (adultes et enfants), l’activité choisie et le créneau horaire souhaité.

 

Wat zijn de voorwaarden voor de toepassing van de gratificatie?

 

  • Net als bij de kortingsbonnen moet u eerst onze reserveringsafdeling op de hoogte brengen via: lecrocodilerouge@gmail.com. Vergeet niet om hen te verwittigen: de dag van uw bezoek, de gratis toegang (via voucher, wedstrijd,...), het aantal personen (volwassenen en kinderen), de gekozen activiteit en het tijdstip waarop u wenst deel te nemen.

 

Waar ga ik heen met mijn eerder online gekochte tickets?

 

  • Bij het begin van de gereserveerde activiteit, hetzij in gedrukte versie, hetzij in QR Codes versie op uw smartphone. Ter herinnering, hier zijn de vertreklocaties voor de verschillende activiteiten:

 

    • Cruise aan boord van de Crocodile Rouge: Buiten het Bezoekerscentrum, aan de voet van de Crocodile Rouge.
    • Rondleiding over de Plate Taille Dam: Buiten het Bezoekerscentrum, in de buurt van het activiteitenpaneel van het Parc du Crocodile Rouge.
    • Croco Express: Buiten het welkomstcentrum, aan de voet van de Croco Express
    • Laserspel : In het Bezoekerscentrum, in de rotonde (volg de paarse pijlen).
    • Fietsverhuur: In het Ontvangstcentrum, bij de kassa van de Crocodile Rouge.
    • Bezoek ALLEEN aan de Skywalk: in het welkomstcentrum, aan de kassa van de Crocodile Rouge.

 

Kunnen mensen met beperkte mobiliteit (PBS) deelnemen aan de activiteiten?

 

  • Het hangt allemaal af van de autonomie van de persoon. Wat de rondleiding en het lasergame betreft, zijn deze activiteiten helaas niet toegankelijk. Aan de andere kant, voor de Croco Express en de Crocodile Rouge, als de persoon in staat is om alleen te bewegen om door te gaan naar de boarding (gemiddeld 5 stappen), zijn er geen zorgen.

 

Van hoeveel mensen worden we als groep beschouwd?

 

  • Vanaf 20 betalende personen.

 

Is er een dresscode in het park?

 

  • Ja, voor de veiligheid en hygiëne vragen we volwassenen en kinderen om een t-shirt en (aangepaste) schoenen te dragen tijdens de activiteiten.

 

Is het mogelijk om ter plaatse te eten?

 

  • Oui, sur place vous trouverez le Crocodile Café.

 

Welke betalingsmethoden worden geaccepteerd?

 

  • Contant geld - Bancontact - Visa - Mastercard