Veelgestelde vragen (FAQ)

Algemene vragen

Is het verplicht om activiteiten vooraf te boeken?

 

  • We raden bezoekers TEN STRENGSTE aan om hun tickets online te kopen. Online kopen betekent dat je GEGARANDEERD toegang hebt tot de activiteiten die je wilt in het Parc du Crocodile Rouge op het moment dat jij dat wilt.

 

Is het dragen van een masker verplicht?

 

  • Het is niet langer verplicht om een masker te dragen.

 

Kunnen Crocodeals (pakketten) online worden geboekt?

 

 

Kunnen we een crocodeal (pakje) over meerdere dagen gebruiken?

 

  • Nee, deze zijn maar voor één dag beschikbaar.

 

Ik heb een kortingsbon, hoe kom ik aan de korting?

 

  • Om van de korting te profiteren, neem je contact op met onze reserveringsafdeling via info@parcducrocodilerouge.be. Vergeet niet door te geven: de dag van je bezoek, het type kortingsvoucher, het aantal personen (volwassenen en kinderen), de gekozen activiteit en het gewenste tijdslot.

 

Wat zijn de voorwaarden voor de toepassing van de gratificatie?

 

  • Net als bij kortingsbonnen moet je eerst onze reserveringsafdeling informeren op info@parcducrocodilerouge.be. Vergeet hen niet te vertellen: de dag waarop je komt, of je gratis toegang krijgt (via een voucher, wedstrijd, enz.), het aantal personen (volwassenen en kinderen), de activiteit die je hebt gekozen en het tijdslot dat je wilt.

 

Waar ga ik heen met mijn eerder online gekochte tickets?

 

  • Bij het begin van de gereserveerde activiteit, hetzij in gedrukte versie, hetzij in QR Codes versie op uw smartphone. Ter herinnering, hier zijn de vertreklocaties voor de verschillende activiteiten:

 

    • Cruise aan boord van de Crocodile Rouge: Buiten het Bezoekerscentrum, aan de voet van de Crocodile Rouge.
    • Rondleiding over de Plate Taille Dam: Buiten het Bezoekerscentrum, in de buurt van het activiteitenpaneel van het Parc du Crocodile Rouge.
    • Croco Express: Buiten het welkomstcentrum, aan de voet van de Croco Express
    • Laserspel : In het Bezoekerscentrum, in de rotonde (volg de paarse pijlen).
    • Fietsverhuur: In het Ontvangstcentrum, bij de kassa van de Crocodile Rouge.
    • Bezoek ALLEEN aan de Skywalk: in het welkomstcentrum, aan de kassa van de Crocodile Rouge.

 

Kunnen mensen met beperkte mobiliteit (PBS) deelnemen aan de activiteiten?

 

  • Het hangt allemaal af van de autonomie van de persoon. Wat de rondleiding en het lasergame betreft, zijn deze activiteiten helaas niet toegankelijk. Aan de andere kant, voor de Croco Express en de Crocodile Rouge, als de persoon in staat is om alleen te bewegen om door te gaan naar de boarding (gemiddeld 5 stappen), zijn er geen zorgen.

 

Van hoeveel mensen worden we als groep beschouwd?

 

  • Vanaf 15 betalende gasten.

 

Is er een dresscode in het park?

 

  • Ja, voor de veiligheid en hygiëne vragen we volwassenen en kinderen om een t-shirt en (aangepaste) schoenen te dragen tijdens de activiteiten.

 

Is het mogelijk om ter plaatse te eten?

 

  • Ja, je vindt het restaurant Ô'Barrage ter plaatse.

 

Welke betalingsmethoden worden geaccepteerd?

 

  • Contant geld - Bancontact - Visa - Mastercard